محصولات اپل تکسنولی

تکنولوژی و فن آوری و موبایل و تبلت و لپ تاپ

محصولات اپل تکسنولی

تکنولوژی و فن آوری و موبایل و تبلت و لپ تاپ

هوم پاد و هوم پاد مینی قابلیت سینک شدن با هم را ندارند اما قابلیت استودیویی Home Theater به زودی اضا


 در پی رونمایی هوم پاد مینی در روز سه شنبه جیم دالریمپل به یکی از سوالات کلیدی در این مورد پاسخ داد که آیا هوم پاد مینی با برادر بزرگ تر خود هوم پاد اوریجینال قابلیت سینک شدن را دارد. به مانند هوم پاد اوریجینال، هوم پاد مینی نیز می تواند با یک هوم دیگر سینک شد تا قابلیت پخش صدای استریو فراهم شود. آنچه که اپل در مراسم خود پاسخ نداد این است که هوم پاد مینی قابلیت سینک یا ترکیب شدن با هوم پاد اوریجینال را دارد یا نه.

بر اساس گفته دالریمپل کاربران قادر به ترکیب یا مچ کردن هوم پاد مینی و هوم پاد اوریجینال نخواهند بود. این بدان معنی است که هوم پاد مینی و هوم پاد اوریجینال نمی توانند با هم ترکیب شوند تا قابلیت پخش استریو پدید آید. اما چندین هوم پاد مینی از طریق یک سیستم خانگی استودیوئی قادر به اتصال به هم می باشند.

مردم می توانند از طریق سیستم هماهنگی صدا سیری بخواهند که درون یک اتاق برای آنها موزیک پخش کند یا اینکه تمام بلندگو های خانه موزیک را پخش کنند. این محدودیت منطقی به نظر می رسد چرا که هوم پاد اوریجینال از خصوصیات پیشرفته ای برخوردار است و قابلیت پخش صدای فوق العاده ای را دارد که از طریق بلندگو های تک درایوری هوم پاد مینی قاب تولید نیست.

بنابر این هر گونه سینک بین این دو بلندگو کاملا بی معنی به نظر می رسد چرا که در صورت اتصال این دو بلندگو صدای استریو لذت بخش متوازنی را تولید نخواهد کرد. در هوم پاد اوریجینال ووفر های قدرتمندی وجود که باعث پر شدن صدای پخش در فضای اتاق و کیفیت پخش فراگیر خواهد شد. دالریمپل در ادامه می گوید که به زودی بروز رسانی های قابلیت های صدای ساروند ۵.۱ و  ۷.۱ و دالبی اتموس به هوم پاد های متصل به اپل تی وی اضافه خواهد شد.

تولید ایرپاد استودیو با تاخیر مواجه شد ولی ایرتگز ها انتظار می رود تا نوامبر رونمایی شوند


مطابق با آخرین گزارش های هدفون های ایرپاد استودیو اپل با تاخیر در مرحله تولید مواجه هستند ولی ایرتگز ها احتمالا در نوامبر آماده عرضه خواهند بود. این گزارش از نشت دهنده معروف جان پروسر می باشد که در مورد هدفون های رو گوشی اپل به نام ایرپاد استودیو و وسیله ردیابی وسیله های شخصی به نام ایرتگز در روز های اخیر به روز رسانی هایی را در مورد تاریخ احتمالی این دو وسیله اعلام نمود.

بهر حال بر اساس اطلاعات این نشت دهنده تولید ایر پاد استودیو به مشکل برخورده است و به همین دلیل اپل از چند ویژگی کلیدی این وسیله چشم پوشی کرده است. اما این ویژگی های حذف شده بیشتر به نظر می‌رسد نرم‌افزاری باشند چرا که بعید به نظر می‌رسد که اپل در این مرحله از تولید بخواهد به طور سخت افزاری محصول خود را تغییر دهد.

این نشت دهنده اضافه می کند که اپل هنوز در حال بهینه سازی نهایی این وسیله است تا آن را آماده عرضه به بازار نماید. در مورد تاریخ عرضه ایرپاد استودیو جان پروسر می گوید که اگر همه چیز به خوبی پیش برود این وسیله تا نوامبر معرفی خواهد شد و در ماه دسامبر آماده ارسال خواهد بود. این نظر بسیار خوش بینانه است ولی این نشت دهنده ادعا می کند که احتمال بسیار کمی وجود دارد که عرضه ایر پاد استودیو به بهار سال بعد موکول شود.

از طرف دیگر ایرتگز ها آماده عرضه و ارسال هستند و بنا به برنامه ریزی ها قرار است با آی او اس ۱۴.۳ هماهنگ شوند. اپل ایرپاد استودیو قرار است لوگوی اپل را با خود داشته باشد و از کیفیت صدای بالایی برخوردار باشد.

اپل در حال حاضر در مرحله تست آی او اس ۱۴.۱ می باشد و قرار است نسخه ۱۴.۳ تا نوامبر آماده عرضه باشد. جان پروسر سابقه نسبتا خوبی در پیش بینی تاریخ ارائه محصولات آینده اپل داشته هر چند در مواردی پیش بینی های او درست از آب در نیامده است.

ارسال سفارشات شارژر های وایرلس مگ سیف و لوازم جانبی آیفون ۱۲ آغاز شد.


به گزارش وب سایت اپل اینسایدر برخی از مشتریان در حال دریافت لوازم جانبی اپل که طی کنفرانس ۱۳ اکتبر به همراه رونمایی آیفون ۱۲ معرفی شدند می باشند. از جمله این لوازم جانبی می توان به شارژهای آهن ربائی مگ سیف و شارژهای آداپتورهای ۲۰ واتی اشاره که هم زمان با مدل های آیفون ۱۲ به مشتریان در حال ارسال است. مطابق با آنچه در کنفرانس ۱۳ اکتبر اپل اعلام شد دسته ای از مدل های بهینه سازی شده لوازم جانبی برای آیفون ۱۲ اعلام شدند.

این لوازم اغلب شامل لوازم جانبی شارژر کننده آیفون هستند..  بر اساس اطلاعات حاصل از شبکه‌های اجتماعی به نظر می رسد برخی مشتریان این لوازم را پیش از آیفون های سفارش داده شده دریافت نموده اند. یک مشتری تصاویری را منتشر ساخته که مربوط به شارژر های مگ سیف و پاور شارژر های ۲۰ واتی در جعبه و بیرون می باشد.

ارسال سفارشات شارژر های وایرلس مگ سیف و لوازم جانبی آیفون ۱۲ آغاز شد.

شارژر های مگ سیف به کمک دسته ای از حلقه های آهن ربائی باعث می شود که آیفون به‌طور ثابت در جای صحیح روی شارژر قرار گیرد که این عمل شارژ را تسریع می بخشد. در توئیت جداگانه دیگری که بوسیله یکی از مشتریان به اشتراک گذاشته شده شارژر مگ سیف را به همراه گارد سیلیکونی آیفون ۱۲ پرو نشان می دهد. در این تصویر یک بخش حلقوی سفید رنگ طرز قرار گرفتن آیفون را روی شارژر مگ سیف نشان می دهد.

در تصویر دیگری جعبه بسته بندی شارژر مگ سیف را نشان می دهد که بخش شارژ کننده و قسمت آهن ربای در دو نیمه جداگانه در درون جعبه قرار گرفته اند. بر اساس ادعای اپل شارژر های مگ سیف دارای قابلیت شارژ وایرلس با سرعتی تقریبا دو برابر با شارژر های وایرلس آیفون از دیگر برند ها هستند. پیش سفارش مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو از روز جمعه آغاز شده است و سفارش ها از روز ۲۳ اکتبر ارسال خواهند شد.

کابل هوم پاد مینی قابل جدا شدن نیست اما در انتها دارای کانکتور های USB-C است که قابلیت تماس با شارژر


 هر چند هنوز در وب سایت اپل  جزییات خصوصیات فنی هوم پاد مینی ذکر نشده است اما بر اساس اطلاعات حاصل از مک رومرز می توان تایید کرد که هوم پاد مینی دارای کابل جدا نشدنی است که در انتها با رابط USB-C می تواند به شارژر ۲۰ واتی که در جعبه وجود دارد متصل شود. وجود پورت ارتباطی USB-C باعث می شود که هوم پاد مینی بتواند به تعداد بیشتری وسیله مانند مک بوک و باتری های های USB-C متصل شود. اما در نهایت به مقدار پاوری که هوم پاد مینی مصرف می کند دارد بستگی دارد بنابر این تعداد وسیله ای ارتباطی محدود به حمایت منبع تغذیه هوم پاد مینی می باشد.

هوم پاد اوریجینال نیز از کابل جدا نشدنی برخوردار است که این امکان اتصال مستقیم به پریز های دیواری را از بین می برد. ذکر این نکته لازم است که بعد از به بازار آمدن هوم پاد های اوریجینال بزودی مشخص شد که کابل بوسیله افراد کارشناس با دخالت نیروی مناسب قابل جدا شدن است. بنابراین پس از به بازار آمدن هوم پاد مینی نیز مشخص خواهد شد که کابل قابل شدن است یا نه.

اما در مدارک های منتشر شده در ۲۰۱۸ آمده است که در مورد جداکردن کابل هوم پاد به هر روشی کاربر را هشدار می دهد که این کار می تواند به کابل و اجزای داخلی صدمه وارد کند. همان طور که در کنفرانس اپل مشخص شد هوم پاد مینی دارای طراحی و شکل کروی و متراکمی است که فقط  ۳/۳ اینچ ارتفاع دارد. اما اپل ادعا می کند که هوم پاد مینی با بکارگیری چیپ اس ۵ علی رغم اندازه کوچک تر هنوز از صدای فوق العاده ای برخوردار است. 

هوم پاد مینی در رنگ های سفید و خاکستری فضایی در قیمت ۹۹ دلار در تاریخ ۶ نوامبر برای پیش سفارش در کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، اسپانیا و انگلستان موجود خواهد بود.

اپل واچ ۶ بهترین انتخاب در بین ساعت های هوشمند

 

اپل واچ ۶ بهترین انتخاب در بین ساعت های هوشمند

اپل واچ ۶ با قابلیت های جذاب و حسکرهای جدید با روشنایی چشم نواز و خیره کننده که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. در تاریخ ١۵ سپتامبر ٢٠٢٠ توسط شرکت اپل طی یک مراسم مجازی بخاطر شیوع ویروس کرونا معرفی گردید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اپل تکسنولی، با تغییرات گسترده ای که اپل در سخت افزار این ساعت بوجود آورده شما می توانید از این ساعت بعنوان یک دوست، پزشک همراه، راهنما و ... بدون نیاز به آیفون تان استفاده کنید و از این دوست زیبای همیشه همراه لذت ببرید. برای خرید اپل واچ ۶ با قیمت استثنایی به این سایت مراجعه کنید.

اپل واچ‎ سری۶ شرکت اپل، برخلاف سری‌ ۵ و قدیمی‌تر هماهنگی بسیار بیشتری با نسبت به ساعت‌های هوشمند اپل با اکوسیستم و محیط زیست داشته و فاصله خود را با رقبایی همچون سامسونگ و شیائومی و... را بیشتر می‌کند.

مشخصات کلیدی اپل واچ‌های سری ۶

· ماندگاری ۱۸ ساعته باتری در طول روز

· بندهای ساعت در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلی متر

·  ساخت این نسل از ساعت‌ها با سه نوع ماده متفاوت

· رنگ بندی این ساعت‌ها در ۹ رنگ متفاوت

· ردیابی خواب (Sleep Track)

· ضدآب بودن ساعت

· در حال گسترش و تکمیل لیست ویژگی های تناسب اندام که از جمله آنها به برنامه آمادگی تناسب اندام (Apple Fitness+) می‌توان اشاره کرد

· اتصال به گوشی همراه به صورت اختیاری

· انتخاب طیف متنوعی از بندها در هنگام خرید

· استفاده از دستیارهوشمند Siri

· تنظیمات خانوادگی (Family Setup) که کاربران بیشتری را به سمت استفاده این محصول سوق می‌دهد.

یکی از مواد بکار رفته برای ساخت و تولید اپل واچ‌ ۶ تیتانیوم است که در رنگهای مشکی و دیگر رنگ‌های طبیعی برای این ساعت عرضه شده است. ماده بعدی بکار رفته برای ساخت این ساعتها فولاد ضد زنگ (Stainless steel) است که در رنگ بندی‌های نقره‌ای براق و مشکی گرافیتی و طلایی به کاربران عرضه می‌شود. در آخر مدل‌های آلومینیومی جذاب به چشم می خورند که طیف رنگی نقره‌ای، خاکستری، طلایی، آبی و قرمز به علاقه مندان این نسل از ساعت‌های هوشمند ارائه می‌شود.

اگر به رنگ و ساختار گرافیتی اپل واچ سری ۶ که در سال جاری ارائه شد دقت کنید، خیلی سریع متوجه تفاوت چشم‌گیر این ساعت با نسل‌های قبلی که رنگ مشکی داشتند می‌شوید. در نور زیاد این ساعت‌ها به جای رنگ مشکی، نقره‌ای به نظر می‌رسیدند. با این حال اگر همچنان رنگ تیره را ترجیح می دهید، تنها گزینه در حال حاضر محصولات سری هرمس است.

از گرافیت که بگذریم در مجموعه‌ی اپل واچ‌ ۶، ما نسخه جذاب و خیره کننده آلومینیومی قرمز رنگ را نیز داریم. رنگ قرمز در نسل ششم همانطور که از یک ساعت هوشمند قرمز رنگ انتظار دارید، کاملا روشن و واضح است. نکته قابل توجه در رنگ‌بندی‌های ارائه شده در ساعت‌های هوشمند نسل ششم شرکت اپل، نسخه آلومینیومی آبی رنگ این محصول است که از زمان معرفی با سرعت زیادی به فروش رسیده است و در حال حاضر نمی‌توانیم این محصول را در بسیاری از دفاتر فروش پیدا کنیم. همچنین بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته در شبکه های اجتماعی به نظر می رسد رنگ آبی امسال گزینه محبوب در بین کاربران اپل واچ‌های نسل ۶ باشد.

اگرچه این را هم نمی‌توان نادیده گرفت که، کاربران اغلب می‌خواهند از یک روش فیزیکی برای نمایش و متمایز کردن دستگاه خود نسبت به دیگران استفاده کنند تا بهتر به چشم دیگران بیایند، به همین دلیل است که می‌توان انتظار داشت، اپل واچ‌های نسل ششم آبی و قرمز رنگ، محبوبیت خود را در بین کاربران این محصولات حفظ کنند، همانطور که تجربه مشابه گذشته نشان داد که علاقه مشابهی به آیفون ۱۱ پرو سبز هنگام عرضه در بین کاربران وجود داشت. فراتر از رنگبندی، اپل واچ ۶  در  نظر کاربران بسیار شبیه به نسل‌های قبلی به نظر می‌رسد و در همان اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متری نسل‌های قبلی ارائه شده و خوشبختانه با تمام بندهای معرفی شده تا به امروز سازگار است.

نسخه آلومینیومی از صفحه نمایش رتینا (Retina  ) و شیشه ionX استفاده می‌کند و این در حالی است که جنس شیشه بکار رفته در دو ماده تیتانیوم و فولاد ضد زنگ هر دو یاقوت کبود ضد خش هستند. همچنین کریستال پشت ساعت اپل با چهار چراغ LED که برای عملکرد ECG و برنامه جدید اکسیژن خون استفاده می‌شود، دوباره طراحی شده است. همچنین این محل دارای چهار دیود حساس به نور جهت استفاده برنامه اکسیژن خون و یک حلقه رسانا برای کمک به اندازه گیری ضربان قلب کاربران است.

سرعت شارژ بیشتر در نسل ششم ساعت های هوشمند اپل

تجزیه و تحلیل سخت افزار اپل واچ‌های نسل ششم، تغییرات زیادی را در نسبت به ساعتهای نسل قبل، نشان می‌دهد. از جمله یک موتور Taptic قدرتمندتر و حذف سنسور فورس تاچ (Force Touch). حذف سنسور فورس تاچ (Force Touch) باعث ناراحتی بسیاری از کاربران َشده است، زیرا بسیاری از اقدامات در اپل واچ را پیچیده می‌کند. اما در عوض امکان استفاده از باتری بزرگتری را در داخل این ساعت هوشمند فراهم آورده است.

با اینکه اپل از باتری کمی بزرگتر در این نسل استفاده کرده است، ولی این تغییر باعث زیاد شدن عمر باتری نمی شود. زیرا اپل صفحه نمایش رتینا (Retina) همیشه روشن را در حالت غیرفعال روشن می‌کند، همچنین با توجه به افزایش روشنایی و استفاده سایر حسگرهای پس زمینه مانند ارتفاع سنج همیشه فعال، عمر باتری در ۱۸ ساعت ثابت می‌ماند. لازم به ذکر است که پردازنده مورد استفاده در نسل ۶  اپل واچ‌ها تا ۲۰ برابر سرعت اجرای برنامه ها در این محصول را افزایش داده است.  

منبع