محصولات اپل تکسنولی

تکنولوژی و فن آوری و موبایل و تبلت و لپ تاپ

محصولات اپل تکسنولی

تکنولوژی و فن آوری و موبایل و تبلت و لپ تاپ

تصاویر احتمالی بدنه آیفون ۱۲ پرو در سطح وب منتشر شد

تصاویر احتمالی بدنه آیفون ۱۲ پرو در سطح وب منتشر شد

 در آستانه رونمایی آیفون های جدید در پاییز امسال تصاویری که گمان می رود مربوط به  بدنه آیفون ۱۲ پرو باشد در شبکه های اجتماعی انتشار یافت. این تصاویر که از یک ویدئو ۵ ثانیه ای گرفته شده است تصاویری از نما های مختلف احتمالا آیفون ۱۲ پرو را نشان می دهد که شکل ظاهری آن از آیفون ۴ الهام گرفته شده است.

در تصویر سیستم دوربین سه تایی را نشان می دهد که انتظار می رود مجهز به حس گر لیدار باشد و همین طور محل قرار گیری سیم کارت نیز در آن مشخص است. این تصاویر احتمالا بدنه آیفون ۱۲ پرو را در چرخه تولید نشان می دهد که دارای فریم های فلزی و پشت شیشه ای سفید در بخش داری بخشی دایره ای مشخص است که گمان می رود مربوط به سیستم شارژ وایرلس باشد.

در سیستم دوربین ۵ روزنه دیده می شود سه تای آنها بزرگ است که مربوط به لنز دوربین هستند و روزنه دیگر مربوط به فلش دوربین بوده و روزنه آخری احتمالا محل قرار گیری حس گر لیدار را نشان می دهد. آیفون ۱۲ پرو مکس گمان می رود از ویژگی های پیشرفته ای نظیر مجهز بودن به حس گر لیدار مشابه نسل چهارم آیپد پرو ها باشد.

بخش شیشه ای بدنه بخوبی طراحی و شکل خارجی سیستم دوربین و محل قرار گیری لنزهای دوربین را نشان می دهد و همین طور در تصویر نمای مات شده ای از لوگو اپل در بخش میانی بدنه قابل تشخیص است. در این تصویر همین طور در قسمت راست وسیله بخش چهارگوشی دیده می شود که در بخس پایینی پاور قرار گرفته است.

این بخش چهار گوش می تواند مربوط به بخش های جانبی سیستم شارژ وایرلس باشد. اپل به احتمال زیاد از پاییز امسال از مدل های جدید آیفون ۱۲ رونمایی خواهد کرد. این رونمایی پیش بینی می شود چند هفته پس از مراسم ۱۵ سپتامبر اپل باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد